UNIFIED COMMUNICATIONS
Wat houdt Unified Communications in (volgens Panasonic)?
Unified Communications kan worden gedefinieerd als “Geïntegreerde communicatie voor het optimaliseren van bedrijfsprocessen”. Unified Communication is niet een enkel product, maar een oplossing die bestaat uit verschillende componenten en elementen, waaronder: berichten (e-mail, instant messaging, spraak, video), telefoongesprekken, vergaderingen, uitgebreide beschikbaarheidsinformatie (online en telefonie), apparaatbewustzijn en -status, en informatie delen, dit allemaal samengevoegd met een gezamenlijke gebruikersinterface.
Voor wie?
In de huidige snelle zakenwereld moeten bedrijven flexibeler zijn en betere klantenservice bieden, dit snel en voordelig. Steeds meer bedrijven zeggen de traditionele bureauwerkomgeving vaarwel omdat werknemers steeds mobieler worden: ze werken onderweg, vanuit huis, pendelen tussen verschillende kantoren of zijn op reis in de hele wereld. In dergelijke dynamische werkomgevingen is het essentieel dat bedrijven intern of met klanten altijd en overal effectief kunnen communiceren.
Met Unified Communication kan elk bedrijf dat contacten moet onderhouden zijn bedrijfsprocessen tonen waardoor het altijd en overal toegang biedt tot bedrijfscommunicatie.
Voordelen
-
Communicatie stroomlijnen;
-
Productiviteit verhogen;
-
Teammanagement;
-
Mobiliteit;
-
Klantenservice verbeteren.
Wij bieden aan
-
Panasonic
-
Siemens